Felanmälningar

Behandla våra hissar varsamt, pressa inte upp dörren om du inte hinner med hissen. Alla skador på hissarna debiteras föreningen. Därmed drabbas vi alla av både dessa kostnader och hissar som inte går använda.

Hyra/Avgift

Hyresavier och avgiftsavier skickas ut av föreningens ekonomiska förvaltare Förvaltning i Östersund AB.

Du kan göra en autogiroanmälan eller anmäla e-Faktura från din internetbank med Förvaltning i Östersund AB som mottagare.

För frågor kring betalning av hyra eller avgift ber vi dig vända dig direkt till Förvaltning i Östersund:

Telefon (kl 8-18): 08-522 182 42
E-post: kundtjanst@rbekonomi.se
Vanliga frågor och svar

Aktuellt

  • Den 11/11 kommer ventilationen börja rengöras, första etappen av arbetet beräknas vara klart 26/11. Mer information kommer inom kort.
  • Riksbyggen förvärvade vår ekonomiska förvaltare Agenta Förvaltning AB i februari 2018, nu förändras kontaktvägar och bolagsnamnet till Förvaltning i Östersund AB.
  • Lämna inte entrédörrar öppna så minskar vi risken för ovälkomna besökare och underlättar för städaren.
  • Felanmälan av sopsug görs till vår fastighetsskötare, se kontaktuppgifter i trapphus.
  • Det är inte tillåtet att förvara saker i våra gemensamma utrymmen såsom trapphus och utanför ditt eget förråd.
  • Vänligen mata inte fåglar eller lämna mat ute så vi slipper råttor.
  • Behöver du fler Aptusbrickor kontakta styrelsen.
  • Anmäl intresse av bil- eller MC-parkering till Bredablick på info@bblick.se eller på telefon 08-409 040 39. Se även www.lidret.se.

Search